Wedstrijdsecretaris

18-04-2024

Wedstrijdsecretaris(sen)

SV Odijk zoekt nieuwe wedstrijdsecretaris(sen)!

Ben jij iemand die het leuk vindt om de spil in het web van SV Odijk te zijn? Dan is deze vacature wel iets voor jou! Als wedstrijdsecretaris speel je elke week een belangrijke rol in het soepel laten verlopen van het (competitie- en beker)programma van alle te spelen wedstrijden. Je hoeft geen voetbalexpert te zijn, maar wel enthousiast om bij te dragen aan de gezellige sfeer bij SV Odijk.

Wat houdt de functie in?
Je zorgt ervoor dat elk thuis-spelend team een veld en kleedruimte krijgt toegewezen, en je hebt indien nodig contact met de KNVB. Je kunt deze functie ook samen met iemand anders invullen. Samenwerken staat voorop, en het biedt ook de flexibiliteit om te overleggen en elkaar te vervangen bij ziekte of vakantie.

Heb je interesse of wil je meer informatie?
Neem gerust contact op met een van onze wedstrijdsecretarissen, Ilonka of Jornt via 06 28 10 08 24 of e-mail: [email protected]. Of reageer via onderstaand formulier. Ilonka en Jornt vertellen je graag meer over over de inhoud en tijdsbesteding.

We kijken ernaar uit om jou te verwelkomen als wedstrijdsecretaris.

Reageren op de vacature op sv-odijk.nl

* = verplicht
Vacature Titel
Wedstrijdsecretaris Wedstrijdsecretaris(sen)