Jeugdbeleid

SV Odijk is een mooie, actieve club met veel jeugd die met heel veel plezier en enthousiasme het voetbal beleven. Ons uitgangspunt is dan ook niet voor niets: goede prestaties leveren is mooi, maar plezier hebben in het voetbalspelletje is altijd de basis.

Onze drie kernwaarden

Plezier: Plezier en positiviteit zorgen voor energie. Het stimuleert spelers en speelsters om beter te worden en hierdoor is de kans groter dat zij hun hele leven lang blijven sporten. Plezier is dan ook onze brandstof om het voetbalspel nog leuker te maken. Uit onderzoek van het NOC*NSF/GfK, Sportersmonitor (2012) blijkt dat plezier de belangrijkste factor is om te beginnen met sporten en te blijven sporten. Dit is precies waar SV Odijk aan bij wil dragen.

Groei:
SV Odijk wil jeugdspelers helpen om eigen ambities te ontdekken en zich te ontwikkelen als voetballer en als mens. Groei betekent voor SV Odijk letterlijk en figuurlijk: ‘vallen en weer opstaan’. Iedereen is daarin anders en die variatie maakt dat iedere jeugdspeler voor SV Odijk uniek is. Iedereen is dan ook welkom bij SV Odijk en daarin willen we iedere speler en speelsters gelijke kansen geven en op zijn of haar manier uitdagen.

Samen: Deze kernwaarde vinden wij belangrijk, omdat wij als SV Odijk onze clubkleuren en onze waarden met het hart op de juiste plek omarmen. Tegelijkertijd is SV Odijk een club die midden in de lokale samenleving staat en wil staan. Onze middenstand en lokale ondernemers zijn als sponsoren betrokken. Met hen willen we blijven samenwerken.

Informatieboekje

Om een beeld te geven op welke wijze de jeugdafdeling van SV Odijk is georganiseerd en wat de (spel)regels en richtlijnen binnen de vereniging zijn, hebben we een informatieboekje samengesteld. Hierin lees je wat de verantwoordelijkheden van de jeugdcommissie zijn, wat de protocollen zijn en ook wat SV Odijk van een ieder verwacht.

Download hier het Informatieboekje 2022-2023

Contact

Heb je vragen aan ons of over ons jeugdbeleid? Dan horen we die natuurlijk graag. Stuur dan een e-mail naar [email protected] of stel je vraag rechtstreeks aan de voorzitter via [email protected]